Jobs

Jobs

Vacature event planner- 24-32 uur per week. 

Bedrijfsprofiel
Plan A event management is een evenementenorganisatiebureau in Amsterdam.
Sinds 2003 organiseren we geheel verzorgde weekenden in en rondom Amsterdam
voor de buitenlandse markt. Denk aan vrijgezellenfeesten, vrienden-weekenden en
bedrijfsfeesten.

Met een klein hecht team is het onze missie om marktleider te blijven op het
gebied van vrijgezellenfeesten in Nederland.

Plan A heeft een horizontale bedrijfsstructuur waarbij van je verwacht wordt dat je verantwoordelijkheid neemt voor je eigen takenpakket. Dit vraagt een
pro-actieve instelling waarbij eigen initiatief belangrijk is. Er wordt je niet
verteld wat je moet doen, je ziet zelf je eigen taken die bij jouw specifieke
takenpakket hoort.

Binnen Plan A zijn er drie hoofdtaken, te weten: Boekingen, Financiën & Product
Management. We zoeken iemand die het ‘Boekingen’ team komt  ondersteunen.

Plan A heeft de ambitie om te groeien en marktleider te blijven. Dit vraagt om
meedenken, initiatieven nemen en fouten durven maken.

Functieomschrijving
We zoeken iemand die veel balletjes tegelijk in de lucht kan houden. Een coördinerende, veelzijdige, administratieve en commerciële functie waarbij de evenementen van A tot Z georganiseerd worden. Dus vanaf aanvraag, tot in het boekingssysteem verwerken tot weekendvoorbereiding en after sales, en elk andere fase daar tussen.

Daarnaast ben je niet vies van dagelijkse on-the-spot werkzaamheden en pak je onvoorziene zaken op.

Als event planner vervul je een belangrijke taak binnen het bedrijf. Je zorgt er samen met de rest van het team voor dat alle boekingen in goede banen geleid worden. Je hebt veelvuldig contact met onze klanten en leveranciers en je zorgt ervoor dat alles tot in de puntjes verzorgd
wordt.

Je bent een pietje precies. Je belt, boekt, verwerkt, schrijft, archiveert, checkt en double checkt alles wat je doet.

Het is echt een regelfunctie, opererend achter de schermen, vanuit ons kantoor in hartje Amsterdam. We zoeken een kandidaat met ervaring in administratie, coördinatie en/of productie.

Wij vragen
De functie vraagt om een creatieve positieve geest.
Iemand die dienstbaarheid als een tweede natuur heeft. Die het echt leuk vindt
om het anderen naar de zin te maken. Jij bent iemand met enige ervaring in de
gastvrijheidsbranche. Deze ervaring draag je bij je en gebruik je om flexibel
te kunnen inspelen op ‘calamiteiten’. Ter voorkoming van de ‘calamiteiten’ is
jouw administratie en voorbereiding op orde.

Bij Plan A wordt hardop denken zeer gewaardeerd. Je bent scherp, stelt vragen
en denkt oplossingsgericht.

De telefoon pakken en dingen uitzoeken vind je leuk om te doen en je laat je
daarbij niet snel in de hoek zetten.

Af en toe ben je in het weekend beschikbaar en heb je telefoondienst voor de
groepen die dan in Amsterdam zijn.

Het doel, sfeer en aard van Plan A staat je helder voor ogen en stelt je mede
daardoor in staat om zelfstandig te (durven) handelen.

Momenteel nemen we voornamelijk boekingen aan van buitenlandse klanten en we hebben dagelijks contact met Engelstaligen. Je spreekt daarom goed Engels en ook je Engelse
schrijfvaardigheid is van goed niveau.

Werken = leuk
Met z’n allen zorgen we ervoor dat werken bij Plan A leuk is. We hebben een ‘fun’
product en dat stralen we uit naar elkaar, onze klant en leveranciers. We zijn
tevreden als we elkaar aan het eind van de week een high-five geven en onvergetelijke
weekenden hebben georganiseerd voor onze klanten.

Wij bieden
Een uitdagende afwisselende baan in de evenementenbranche. Je komt te werken in een klein en hecht team in ons kantoor in hartje Amsterdam.

We bezoeken geregeld onze leveranciers om hun (nieuwe) activiteiten uit te proberen.
En daarnaast houden we uiteraard zelf van een feestje en een goede borrel.

Meer informatie?

Vragen? Wij wel. Wat wil jij en wat kom je ons bieden?

Neem contact op met Merlijn op 020-642 2310 of via merlijn@plana.nl. Bij een
sollicitatie ontvangen we graag je CV met begeleidende brief.